Bestellen

Als u het artikel hebt gevonden dat u wilt bestellen bij RoseAmor klikt u op de knop ‘In winkelmand’. Vervolgens krijgt u een duidelijk overzicht van alle artikelen die u in uw winkelwagen heeft. U kunt ervoor kiezen om verder te gaan met winkelen of om uit te checken. Wilt u verder winkelen, dan kunt u uw winkelwagen altijd in de rechterbovenhoek terugvinden.

Als u gaat afrekenen dan krijgt u een overzicht van uw winkelwagen te zien. Hier kunt u alle producten in uw winkelwagen controleren en kunt u de aantallen veranderen.

Bovenaan het overzicht vindt u een veld waar u een couponcode kunt invullen als u die heeft.

Volg dan onderstaande stappen:

1. Account
Als u al geregistreerd bent op onze website dan kunt u ervoor kiezen om in te loggen. Als u een nieuwe klant bent, vul dan alstublieft alle benodigde velden in. Vul daarna uw afleveradres in. Onder het veld factuurgegevens kunt u kiezen of u hetzelfde adres als verzendgegevens wilt gebruiken of een ander adres. Als u een ander adres wilt gebruiken, vink dan het vakje aan en vul het verzendadres in. Nadat u het formulier correct heeft ingevuld kunt u ervoor kiezen een bericht achter te laten als u speciale verzoeken heeft of u gaat verder naar het kopje ‘verzending’.

2. Leveringswijze
Hier kunt u kiezen hoe u uw pakket wilt ontvangen. Er zijn drie mogelijkheden:

  1. Haal uw pakket zelf op bij het hoofdkantoor van RoseAmor. Achterweg 2-4, 1424 PR De Kwakel. Dit kan van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 16:00.
    Let op: U dient te wachten totdat u een e-mail ontvangt dat uw bestelling is klaargezet bij het hoofdkantoor.
  2. Koerier service met DHL. U kunt zien wat de kosten en de levertijd zijn onder verzenden.
  3. Koerier service met DHL met ‘Pick up service’. U kunt het pakket ophalen bij een servicepunt van DHL.

3. Kies uw wijze van betaling
U heeft drie betalingsmogelijkheden waaruit u kunt kiezen:

  • Ideal
  • Creditcard
  • Paypal

Als wij de betaling hebben ontvangen ontvangt u een e-mail ter bevestiging dat uw betaling is geaccepteerd en een e-mail met de factuur waar u de details van uw bestelling kunt vinden.

Zodra wij de bestelling aan u hebben verzonden ontvangt u een e-mail met een track & trace code, zodat u uw bestelling kunt volgen en het tijdstip van levering nagaan.

Heeft u ervoor gekozen de bestelling op te halen bij het hoofdkantoor dan dient u te wachten totdat u een e-mail ontvangt dat uw bestelling is klaargezet bij het hoofdkantoor.

Betalen

RoseAmor biedt de volgende drie betalingsmogelijkheden:

  • Ideal
  • Creditcard (Visa, Mastercard & American Express)
  • PayPal

 

Informatie betalingsveiligheid RoseAmorCreditcardgegevens zoals creditcardnummer, vervaldatum, etc., worden automatisch overgedragen via een versleuteld en beveiligd systeem naar de betaalmeester zonder dat RoseAmor.nl of anderen toegang hebben tot deze gegevens. Zelfs in het geval van eventuele restitutie zijn volledige creditcardgegevens niet zichtbaar. Als je betaalt met Visa of Mastercard is er extra bescherming door speciale verificatiemethoden (Verified by Visa of Mastercard Secure Code).

Verzenden

Waar verzendt RoseAmor naar toe?

Levertijden & kosten

Nederland 2-3 werkdagen Prijs:  € 6,95
België 2-3 werkdagen Prijs:  € 11.00
Denemarken 4 – 5 werkdagen Prijs:  € 9,50
Duitsland 4 – 5 werkdagen Prijs:  € 13,00
Frankrijk 4 – 5 werkdagen Prijs:  € 11,60
Griekenland 4 – 5 werkdagen Prijs:  € 26,00
Italie 4 – 5 werkdagen Prijs:  € 15,00
Luxemburg 4 – 5 werkdagen Prijs:  € 9,00
Oostenrijk 4 – 5 werkdagen Prijs:  € 9,50
Spanje 4 – 5 werkdagen Prijs:  € 15,00
England 4 – 5 werkdagen Prijs:  € 11,00

Retourneren & ruilen

We hopen natuurlijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Als u dat om een of andere reden niet bent, dan heeft u 14 dagen de tijd om het product te retourneren gerekend vanaf de datum waarop u de bestelling heeft ontvangen.

Retourneren

Verpak het artikel in de originele verpakking of in een andere, stevige kartonnen doos. Vul het retourformulier in en leg deze in de verpakking. Sluit de doos en plak deze zorgvuldig dicht.

Er zijn twee manieren om het pakket aan ons retour te zenden:

U kunt het pakket met het retourformulier sturen aan:

RoseAmor
Retour Webshop
Achterweg 2-4
1424PR De Kwakel
Nederland

Houd er rekening mee dat de kosten en verantwoordelijkheid voor het retour zenden voor uw rekening zijn. We raden u aan om retourzendingen te voorzien van een track & trace code, omdat wij niet verantwoordelijk zijn als het pakket kwijtraakt.

Of u kunt uw pakket terugbrengen naar ons hoofdkantoor.

RoseAmor hoofdkantoor
Achterweg 2-4
1424PR De Kwakel
Nederland

Voor retour naar hoofdkantoor zijn wij alle dagen geopend van 08:00 tot 16:00

Houdt er rekening mee dat als producten gebruikt, beschadigd of niet compleet zijn, we de retour niet aannemen.

Retourformulier

Stuur een mail naar webshop@roseamor.nl om het retourformulier te ontvangen.

Terugbetaling ontvangen

Als uw retourzending is verwerkt ontvangt u een bevestiging per e-mail. Het bedrag zal binnen 14 dagen terugbetaald worden op de rekening van uw oorspronkelijke betalingsmethode. Houdt er rekening mee dat we het bedrag alleen kunnen terugbetalen op de rekening waar de oorspronkelijke betaling vandaan is gekomen.

Ruilen

Wij bieden helaas slechts terugbetaling aan. Wilt u een artikel ruilen dan raden we u aan om het ongewenste artikel retour te zenden en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het juiste artikel, de juiste maat of de juiste kleur die u wenst.

Garantie

Wij adviseren onze klanten om alle artikelen direct bij ontvangst te controleren. Controleert u het aantal en de kwaliteit van het artikel. Mocht er iets niet juist zijn stuur dan een e-mail naar webshop@roseamor.nl onder vermelding van het probleem. Als het product terug gestuurd moet worden dan verstrekken wij u een retourlabel. De garantie is niet geldig als het artikel een mankement vertoont dat is veroorzaakt door verkeerd gebruik, als u of anderen veranderingen aan het product hebben aangebracht of dat hebben geprobeerd, of als het artikel is gebruikt voor een doel waarvoor het niet is bestemd.

Na de veertiendaagse periode, geven we een garantie van zes maanden geven op de kwaliteit van het product. Als er tijdens deze periode een probleem is met het product, stuur dan een e-mail naar webshop@roseamor.nl. We zullen u een passende oplossing bieden.

Houdt u er nogmaals rekening mee dat de garantie niet geldig is als het artikel een mankement vertoont dat is veroorzaakt door verkeerd gebruik, als u of anderen veranderingen aan het product hebben aangebracht of dat hebben geprobeerd, of als het artikel is gebruikt voor een doel waarvoor het niet is bestemd.

Verzorg instructies

Onze roos moet onderhouden worden, zodat u lang van de mooie roos kunt blijven genieten. Hierbij een paar tips en trucs om u te helpen uw roos minimaal twee jaar mooi te houden

Water
Geef de roos absoluut geen water!

Zonlicht
Leg de roos niet in de volle zon, hierdoor versnelt het verkleuringsproces.

Knijpen
Knijp niet te vaak in de roos, hierdoor is de kans dat de blaadjes breken groter.

Vasthouden
Ons advies is om de roos zoveel mogelijk aan het steeltje of achterkant van de roos vast te houden.

Glas
Wij raden u aan om de roos onder glas te bewaren. De kans dat iemand het aanraakt is een stuk kleiner en de roos zal minder tot geen stof vangen.

Stof op de roos
Blaas de stof eraf, gebruik vooral geen stofdoek.

De witte roos
Het is niet mogelijk om de witte roos (WHI-01) te combineren met één van onze andere kleuren. De witte roos onttrekt de kleur van de andere roos.

Business to business

Wij staan altijd open voor leuke nieuwe samenwerkingen! Wil je graag met ons samenwerken of groot inkopen?
Neem dan contact op met shirley@roseamor.nl. We kijken uit naar je mail!

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.

Hi girls, have a nice weekend! Sluiten