Algemene voorwaarden

RoseAmor is geregistreerd bij de kamer van Koophandel te Amsterdam met nummer: 34206125 onder de naam Huib van Veen beheer BV.

BTW-nummer: NL813177194B01
E-mail: webshop@roseamor.nl

Phone: + 31 (0) 6 83 v97 25 37

RoseAmor hoofdkantoor
(Alleen op afspraak)
Achterweg 2-4
1424 PR, De Kwakel
Nederland

Artikel 1. | Algemeen

1.1 De Algemene Voorwaarden van RoseAmor zijn van toepassing op alle aanbiedingen, producten, bestellingen, overeenkomsten en leveringen van RoseAmor. Wanneer u een artikel bestelt, ga je akkoord met deze voorwaarden. Lees deze dus zorgvuldig door voordat u een bestelling plaatst. Als je vragen hebt over deze voorwaarden, neem dan contact op met RoseAmor via webshop@roseamor.nl.

Artikel 2. | Overeenkomst en Bestelling

2.1 De overeenkomst is bindend op het moment dat u een bestelling plaatst. RoseAmor verwerkt de bestelling nadat de betaling is ontvangen. Tot dat moment is RoseAmor de enige eigenaar van de producten.

2.2 Zodra je bestelling is verwerkt, ontvangt uw per e-mail een bevestiging dat de betaling is geaccepteerd en een e-mailbericht met de factuur en de details van je bestelling.

2.3 Afbeeldingen en specificaties zijn ter indicatie. Alle rozen zijn vers geweest en kunnen dus iets afwijken. Als een product niet aan u verwachtingen voldoet, kunt u het retourneren (zie artikel 6), maar het kan niet een aanleiding vormen om een claim in te dienen.

Artikel 3. | Betaling en Betaalmethoden

3.1 Bij RoseAmor kunt u kiezen uit drie beveiligde betaalmethoden: Ideal, Paypal en Creditcard.

3.2 Als RoseAmor per ongeluk een verkeerde prijs heeft vermeld op de website – en het gaat duidelijk om een vergissing – hebben we het recht om dat aan te passen. Ook als je dat artikel al hebt besteld.

3.3 Alle productprijzen op Roseamor.nl zijn inclusief btw, maar exclusief verzendkosten.

3.4 Creditcardgegevens zoals creditcardnummer, vervaldatum, etc., worden automatisch overgedragen via een versleuteld en beveiligd systeem naar de betaalmeester zonder dat RoseAmor.nl of anderen toegang hebben tot deze gegevens. Zelfs in het geval van eventuele restitutie zijn volledige creditcardgegevens niet zichtbaar. Als je betaalt met Visa of Mastercard is er extra bescherming door speciale verificatiemethoden (Verified by Visa of Mastercard Secure Code).

Artikel 5. | Verzendkosten en levertijd

Waar verzendt RoseAmor naar toe?

Levertijden & kosten

Nederland 1-2 werkdagen Prijs:  € 5,75
België 1-2 werkdagen Prijs:  € 7,50
Denemarken 4 – 5 werkdagen Prijs:  € 9,50
Duitsland 4 – 5 werkdagen Prijs:  € 7,00
Frankrijk 4 – 5 werkdagen Prijs:  € 11,60
Griekenland 4 – 5 werkdagen Prijs:  € 26,00
Italie 4 – 5 werkdagen Prijs:  € 15,00
Luxemburg 4 – 5 werkdagen Prijs:  € 9,00
Oostenrijk 4 – 5 werkdagen Prijs:  € 9,50
Spanje 4 – 5 werkdagen Prijs:  € 15,00
England 4 – 5 werkdagen Prijs:  € 11,00

Artikel 4. | Levering

4.1 RoseAmor heeft twee leveringsmethoden:

  • Ophalen bij het hoofdkantoor van RoseAmor. Achterweg 2-4, 1424 PR De Kwakel Nederland.
  • Met de koeriersdienst DHL.

4.2 Als je per ongeluk een verkeerd afleveradres hebt opgegeven, de verkeerde leveringsoptie hebt gekozen of niet thuis was toen DHL het pakket kwam afleveren – en daarom extra kosten van toepassing zijn – brengt RoseAmor deze extra kosten bij u in rekening.

4.3 RoseAmor verzendt de bestelling zo snel mogelijk na betaling van de overeenkomst. RoseAmor streeft er altijd naar dat je je bestelling binnen de verwachte levertijd ontvangt. Als dit om wat voor reden dan ook niet mogelijk is (een artikel is tijdelijk niet op voorraad of de koeriersdienst staakt) laten wij dat u onmiddellijk weten.

4.4 Tot en met het moment van levering draagt RoseAmor de verantwoordelijkheid voor de bestelling. Na levering wordt de verantwoordelijkheid overgedragen aan u.

4.5 Houd er rekening mee dat de in artikel 5 genoemde levertijden, de verwachte levertijden zijn. In het geval dat een product niet binnen de verwachte periode wordt geleverd, is het niet mogelijk een claim in te dienen. RoseAmor zal echter altijd alles in het werk stellen om te zorgen dat uw bestelling op tijd aankomt.

4.6 Heeft u ervoor gekozen de bestelling op te halen bij het hoofdkantoor dan dient u te wachten totdat u een e-mail ontvangt dat uw bestelling is klaargezet bij het hoofdkantoor.

Artikel 5. | Zichttermijn

5.1 RoseAmor streeft ernaar alle klanten blij te maken met hun aankoop. Toch raden wij u aan de kwaliteit en het aantal producten binnen veertien werkdagen te controleren. Als er iets niet in orde is, stuur dan een e-mailbericht naar webshop@RoseAmor.nl. Dan sturen wij u een retouretiket.

Artikel 6. | Retourneren & Omruilen

6.1 We hopen natuurlijk dat je blij bent met je aankoop. Als dat niet het geval is, heeft u vanaf de datum waarop u uw bestelling heeft ontvangen, veertien dagen de tijd om het product terug te sturen.

6.2 Het retourformulier moet altijd in de doos worden meegestuurd.

6.3 Er zijn twee manieren om het pakket naar ons terug te sturen.

  1. U kunt het pakket met het retourformulier sturen aan:

RoseAmor
T.A.V. Retour Webshop
Achterweg 2-4
1424 PR De Kwakel
Nederland

Houd er rekening mee dat de kosten en verantwoordelijkheid voor het retour zenden voor uw rekening zijn. We raden u aan om retourzendingen te voorzien van een track & trace code, omdat wij niet verantwoordelijk zijn als het pakket kwijtraakt.

  1. Of u kunt uw pakket terugbrengen naar ons hoofdkantoor:

RoseAmor
Achterweg 2-4
1424 PR De Kwakel
Nederland

Houdt er rekening mee dat als producten gebruikt, gedragen, beschadigd of niet compleet zijn, we de retour niet aannemen.

6.4 De kosten en de verantwoordelijkheid van de retourzending zijn voor uw rekening.

6.5 Indien goederen gebruikt, versleten, beschadigd of incompleet zijn, hebben we het recht de geretourneerde artikelen te weigeren.

6.6 Restitutie (inclusief verzendkosten) vindt plaats binnen 14 werkdagen na ontvangst en controle.

6.7 RoseAmor kan de teruggaaf alleen overmaken naar de rekening waarmee de oorspronkelijke betaling is gedaan.

Artikel 7. | Garantie 

7.1 7.1 Na de zichttermijn van veertien dagen (artikel 5.1) geeft RoseAmor twee maanden garantie op de kwaliteit van het product. Als u niet tevreden bent met de kwaliteit van het product, stuur dan een e-mail naar webshop@RoseAmor.nl. Dan sturen we u een retouretiket.

7.2 RoseAmor zal u een passend alternatief voorstellen, maar RoseAmor besluit welke van de volgende opties wordt gekozen.

  • Reparatie
  • Vervanging
  • Restitutie

7.3 In het geval van restitutie, vindt terugbetaling (inclusief verzendkosten) plaats binnen 14 werkdagen na ontvangst en controle.

7.4 Als we het artikel repareren of vervangen, kan dat tot 14 werkdagen duren.

7.5 De garantie vervalt als het product gebreken heeft die zijn veroorzaakt door oneigenlijk gebruik, of als jij of anderen wijzigingen aan het product hebben aangebracht of dat hebben geprobeerd, of als het op een manier is gebruikt waarvoor het artikel niet bedoeld is.

Artikel 8. | Copyright 

8.1 8.1 Alle foto’s en afbeeldingen die worden gebruikt door RoseAmor zijn auteursrechtelijk beschermd. Zonder schriftelijke toestemming van RoseAmor mogen foto’s en afbeeldingen niet worden gereproduceerd en in het openbaar worden gebruikt.

Artikel 9. | Geschillen 

9.1 Alle rechtsverhoudingen worden uitsluitend beheerst door het Nederlands recht.

9.2 Heeft u een opmerking of een tip? Stuur een e-mail naar webshop@RoseAmor.nl, dan nemen wij contact met u op.

Je kunt onze Algemene Voorwaarden hier downloaden.

Deze Algemene Voorwaarden zijn voor het laatst bijgewerkt en van kracht geworden op 16-06-2017.

 

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.